بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای افزایش حمایت خود از بخش آموزش کشور، با صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی، تفاهم‌نامه امضا کرد.

امروزه اهمیت آموزش در توسعه‌یافتگی جوامع بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از پژوهشگران توسعه، نقش آموزش را از هر عامل دیگری در پیشرفت کشور پررنگ‌تر می‌دانند.

در همین راستا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه ویژه به حوزه آموزش در تلاش است تا با همکاری نهادهای مرتبط، گام‌های مثبتی در توسعه سواد مالی و کاهش دغدغه خانواده‌ها در بخش آموزش بردارد. ساخت و بازسازی ۵ مدرسه در مناطق محروم کشور از اقدامات این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در حوزه آموزش بوده است. نکته دیگر اینکه با هم‌افزایی بین حوزه‌های «آموزش» و «قرض‌الحسنه» می‌توان شاهد توسعه دانش و اقتصاد در جامعه به صورت تومان بود.

در همین راستا، انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای مختلف آموزش عالی برای افزایش رفاه و کاهش دغدغه‌مندی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف نیز جزو اقدامات ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود. بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران به ‌تازگی نیز تفاهم‌نامه‌ای با «صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی» در چارچوب «طرح حمایتی اشخاص حقوقی» به امضا رساند که برنامه‌های نوینی برای توسعه این بخش دارد.